Tracker

Miről is írok?

Több mint három év alatt sikerült tönkre tennem magam. Szép, ugye? Most megpróbálom helyrehozni a dolgot. Fogyás, lélekgyógyítás meg ami jöhet még.

Friss topikok

  • WannabePG: Szia! Mi újság veled? Régen írtál már a blogodba! Remélem minden okés veled, és azóta is frankón á... (2010.11.11. 14:51) #17
  • owyn: @Bellis: Szia! Igen, ezt egy nagyon szórakoztató (és egyben egyelőre elég lesújtó) oldalon csinált... (2010.07.10. 14:35) #14
  • owyn: :-)))) hajrámindenkinek :-))) most nekem sincs nagyon írni, meg egy kicsit el is fogok menni nyara... (2010.06.17. 00:20) #11
  • owyn: @Bellis: Szia! Hát én valahogy úgy érzem, hogy ez a boldogság több rétegű dolog... Mondjuk a te pé... (2010.06.17. 00:17) #1

Linkblog

#5

2010.06.06. 00:07 | owyn | Szólj hozzá!

Kezdeném azzal, hogy egy hét alatt sikerült 5 fontot leadnom (a mérlegem tud abban is mérni és ugye sokkal lelkesítőbb az eredmény így :-), úgyhogy már csak kereken 200 font vagyok, ami még sajnos mindig az "obese" kategória és nem az overweight - legalábbis az én magaságommal. Valamint a napokban először hívott valaki molettnek, amiben nyilván igaza volt, de tök rosszul éreztem magam tőle, mert a) utálom ezt a szót b) a lelkem mélyén nem érzem magam annak, mert ugye ez csak az utóbbi pár hét hozadéka :-/ Másrészről meg beszéltem az egyik régi barátom férjével (tök jóban vagyunk), aki megjegyezte, hogy legyek már annyira jó csaj, mint régen... szóval az inspiráció megvolt...

Az elmúlt hetekben egyébként beszereztem egy bőrfeszesítős bérletet (ultrahang és vákum), hogy a lerakódott zsírt feloldják nekem. Brrr... kicsit fájdalmas volt az első 3 alkalom, de állítólag 5-6 után már meg sem érzem... azaz meg sem érezném, de akkor magasabb fokozatra kapcsolnak. Szóval majd meglátjuk, hogy milyen eredménye lesz, mindenképpen beszámolok róla.

Elmentem reflexológushoz is éstisztáztuk, hogy mi az, amire szükségem lenne (persze én is tudom, csak megerősített benne), szóval lassabban kell ennem, naponta kéne izzadnom és ideje lenne tornáztatni a gerincem.

A pánikolás néha jobb, néha rosszabb. Vettem nyugtató herbateát, kipróbálom, hátha valamennyit segít. Meg igyekszem nagyon keveset gépezni, azért is írok ritkán bejegyzéseket.

Címkék: dolgok állása

A bejegyzés trackback címe:

https://griefofthousandnights.blog.hu/api/trackback/id/tr622059594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása