Tracker

Miről is írok?

Több mint három év alatt sikerült tönkre tennem magam. Szép, ugye? Most megpróbálom helyrehozni a dolgot. Fogyás, lélekgyógyítás meg ami jöhet még.

Friss topikok

  • WannabePG: Szia! Mi újság veled? Régen írtál már a blogodba! Remélem minden okés veled, és azóta is frankón á... (2010.11.11. 14:51) #17
  • owyn: @Bellis: Szia! Igen, ezt egy nagyon szórakoztató (és egyben egyelőre elég lesújtó) oldalon csinált... (2010.07.10. 14:35) #14
  • owyn: :-)))) hajrámindenkinek :-))) most nekem sincs nagyon írni, meg egy kicsit el is fogok menni nyara... (2010.06.17. 00:20) #11
  • owyn: @Bellis: Szia! Hát én valahogy úgy érzem, hogy ez a boldogság több rétegű dolog... Mondjuk a te pé... (2010.06.17. 00:17) #1

Linkblog

#4

2010.05.30. 23:08 | owyn | Szólj hozzá!

Semmi különös nem történt, azért nem írtam, csak próbáltam csökkenteni a munkát és ezzel a stresszt + a pánikot és egészen jól alakulnak a dologok. Mármint egy hét alatt is jelentősen csökkent. Most csak az a bajom, hogy folyamatosan fáradtnak érzem magam, eh... Ezt is az ágyamból írom.  :-)

Szóval sok mindent műveltem közben, az egyik az volt, hogy beszereztem egy steppert vagy hogy hívják és olyan napi 10-20 percet el fogok vele szórakozni, úgy tűnik (nyilván nem sok, de az eddigi nullánál mindenképpen 10-20 perccel több), valamint feliratkoztam az Everyday Health-re, hogy számon tudjam tartani, hogy mit ettem, mit mozogtam, mekkora súlynál tartok. Tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy nem érdemes minden nap nézni, de az legalább valamilyen feedback. Ráadásul gondoltam, hogy inkább "pound"-ra váltom a mértékegységet, mert az sokkal látványosabb, mint a kiló.

A súlyom alapján 2000 kalóriát engedett meg mára, ebből 757 meg is maradt.

Holnap reggel megnézem, hogy mennyi a súlyom pontosan :-)

Címkék: i like to move it

A bejegyzés trackback címe:

https://griefofthousandnights.blog.hu/api/trackback/id/tr792043616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása