Tracker

Miről is írok?

Több mint három év alatt sikerült tönkre tennem magam. Szép, ugye? Most megpróbálom helyrehozni a dolgot. Fogyás, lélekgyógyítás meg ami jöhet még.

Friss topikok

  • WannabePG: Szia! Mi újság veled? Régen írtál már a blogodba! Remélem minden okés veled, és azóta is frankón á... (2010.11.11. 14:51) #17
  • owyn: @Bellis: Szia! Igen, ezt egy nagyon szórakoztató (és egyben egyelőre elég lesújtó) oldalon csinált... (2010.07.10. 14:35) #14
  • owyn: :-)))) hajrámindenkinek :-))) most nekem sincs nagyon írni, meg egy kicsit el is fogok menni nyara... (2010.06.17. 00:20) #11
  • owyn: @Bellis: Szia! Hát én valahogy úgy érzem, hogy ez a boldogság több rétegű dolog... Mondjuk a te pé... (2010.06.17. 00:17) #1

Linkblog

#2

2010.05.17. 14:59 | owyn | Szólj hozzá!

"Cos Jesus he knows me
and he knows I'm right
"

Nem vagyok különösebben vallásos, úgyhogy ennek az idézet valójában inkább a zene miatt szerepel, egészen pontosan azért, mert ugye az előzőekben említettem, hogy nem akarok rögtön a nullából napi 2 óra testedzésre váltani, mert annak nem látom értelmét, úgyhogy inkább a nulla testmozgáshoz képeset elsőként a Falusi dizsi fantázianevű mozgásformát kezdtem el, ami tulajdonképpen annyit takar, hogy úgy 1-1,5 óránként felállok a gép mellől és 12-15 percig régi klasszikusokra lejtek furcsa táncokat (nem tudom, hogy egy openoffice-ban ez mennyire lenne jó ötlet, de én egyelőre főleg itthon dolgozom, úgyhogy nem kísérnek riadt szempárok eme tevékenység közben).

Nyilván ez nem egy borzasztóan kifinomult mozgásforma + amúgy is annyira rossz a mozgásom, hogy nem is bot, hanem inkább gerendalábam van, na de összességébe véve a napi nulla testmozgáshoz képest ez legalább 45-60 perccel több (munka mennyiségtől függően). A Falusi dizsi elnevezésben abszolút semmi sértő nem akart lenni, de olyan számokat hallgatok közben, amik pont ilyen helyeken hallgattunk orrba-szájba a kilencvenes években (amúgy nyilván ezeket mp3 lejátszóba nem hallgatnám, hiszen csilliárdszor hallottam már őket,  de hála a youtube-nak, nyilván megvannak. Néha a klipet is nézegetem közben, igazából csak azt tartom lényegesnek, hogy azalatt a 12-15 perc alatt tényleg végig mozogjak. Ha valakinek esetleg van ötlete, hogy milyen nosztalgia számot érdemes berakni, akkor szívesen fogadom - fogyóban vannak az emlékeim :-)

Pánik: Ma délelőtt egy ügyintézés folytán majdnem túlfeszült a húr, brrr. Csodálkoztam, hogy kibírtam, mert félórára számítottam és kettő lett belőle. Közben próbálok a neten mindenféle okosságot olvasni, de egy csomó olyan dolog van, amire magamtól is rájöttem. Az egész olyan, mintha a szervezetem "kényszerítene" arra, hogy feladjam a rossz szokásaimat, ezért inkább úgy értékelem a dolgot, hogy minden rosszullét a javamat szolgálja. Nyilván van kismillió dolog, ami miatt stresszelek és ez már jóideje így van, de csak úgy "simán" nem változtattam volna magamtól. Például biztos nem szokom le a cigiről (amire sajnos visszaszoktam a kapcsolati hányattatásaim következtéban) illetve a kávéról (aminek sajnos imádom az ízét), de tulajdonképpen mindkettőt hanyagolni kéne. A kávét már sikerült az év elején úgy egy-két hónapra elhagynom, de mivel sokat zabáltam, a reggeli kávé+cigi kombóval kicsit könnyebben ment az emésztés, úgyhogy aztán megint visszaszoktam rá. Most megint azon vagyok, hogy elhagyjam a koffeint + könnyen emészthető ételeket egyek (sok nyers gyümölcs, zöldség), hátha attól javul a dolog.

Ja! És egész hétvégén nem dolgoztam (ami azért nagy szó, mert az elmúlt 2 évben nagyjából 4-5 olyan nap volt, amikor egyáltalán nem dolgoztam,eh...)

Címkék: i like to move it panic room

A bejegyzés trackback címe:

https://griefofthousandnights.blog.hu/api/trackback/id/tr562010211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása